Monday, July 14, 2008

Zaiti Collections




hmmm, quite sometimes saya tak mengupdate apa2. sesekali bila dapat cuti panjang macam ni, banyak sangat agenda yang hendak dilakukan... anyway, saya baru jer siapkan baju teman baik saya. tapi tak sempat snap gambar lagi, lagipun, still mencari kamera yang sesuai, itupun setelah dihitung congak, kos untuk baiki kamera ngan beli yang baru... lebih baik beli yang baru. any suggestion??

buat sementara, saya uploadkan gambar hasil kerjatangan kakak angkat sya, yang saya kenali lewat tahun 1991. sorry sis, orang memang dok cari gambar ni, rupa-rupa orang save kat pc kat opis .... he he.
Hmmm Kami masih mempunyai minat sama, walaupun dah lama tak bertemu muka. Dari flat kg baru tingkat 10, turun ke tingkat 4, sampailah ke rumah kak ana kat jalan raja muda musa. terkenang sebentar, bagaimana kak ana dan mil dia... harap2 mereka bahagia dan terus bahagia. dan juga moga talian hayat dan persahabatan antara saya dan kak ti terus kekal dan hidup selagi hayat dikandung badan.


apa 2 pun, to all my viewers, keep on bling bling yer!!!

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More