Monday, December 1, 2008

jatuh cinta lagi...


hmmm sudah sebulan saya tak meng'update apa2. maaflah pada para viewers yang rajin menjengguk blog saya. Awal bulan november saya sibuk dengan mid semester exam. membawa ke tengah bulan. seminggu lepas tu saya ditimpa musibah. berlanggar dengan lori... Alhamdullillah kecederaan tak begitu teruk, namun bisa dan bengkak masih terasa ....

apa2 pun janji saya untuk memaparkan hasil jahitan pada baju sendiri sempenan aidilfitri lepas tak pernah saya tak lupa.

seperti lirik lagu JATUH CINTA LAGI nyanyian matta, aku pusing untuk memilihnya... macam tu juga saya, tak tahu nak buat design apa. nak buat shimmerring flora (kredit to nora beads) tak pergi belajar lagi, so ini jelah hasilnya..

apapun keep on bling bling yer!

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More