Thursday, December 18, 2008

Pulangkan....



Pulangkan hak kepada yang empunya haknya......
mmm diam tak diam, kita sudah menghampiri penghujung 2008 dan tahun 1429 juga akan menampakkan dirinya minggu depan. mungkin banyak yang sibuk menghabiskan cuti tahunan sementelah anak2 masih lagi bercuti.
saya bersimpati pada anak2 saya. mereka hanya menghabiskan masa di rumah bersama bonda saya dek kerana saya 'bersekolah'. Masanya akan tiba juga nanti untuk kami sama2 menuai hasilnya.
mencuri masa belajar dipenghujung semester dan exam yang bakal tiba, saya tidak sampai hati menolak permintaan Tasha untuk 'menyolekkan' hujung lengan busana pengantinnya. bia mahukan manik yang berjuraian. mengambil ilham dari majalah harmoni keluaran terbaru, maka inilah hasilnya.
Buat Tasha dan bakal suaminya, SELAMAT PENGANTIN BARU, MOGA BAHAGIA HINGGA AKHIR HAYAT....
dan buat teman baik saya HUZAINA, SELAMAT MENYAMBUT ULANGAHUN KELAHIRAN..

till then keep on bling bling

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More