Thursday, July 9, 2009

Salam

Maaf saya agak lambat meng'update' blog. Berbagai dugaan silih berganti, namun kita sebagai umat NYA harus redha dan terus berusaha untuk menjadi yang terbaik.

Saya akan uploadkan hasil kerjatangan saya yang terbaru, tapi agak sayang kerana kualiti gambar yang saya gunakan hanya 2mp. Hmm sometimes i wish saya jadi cam Rizalman Ibrahim, ada yang menghadiahkan kamera kesayangan, tapi tak mengapa, rezeki saya mungkin dengan cara yang lain kan.

Saya juga ada mengikuti beberapa blog lain seperti Rizman Ruzaimi (beading work dia... pergh dasyhat terutamanya untuk busana Dato' CT), blog Kaseh (saya suka cerita dia tentang kehidupan terutamanya tentang kesayangannya yang telah meninggalkannya), blog sifu2 beading saya seperti Noramanik (makin sibuk dengan kelas sulaman benang), Arry4464 @ fotopages, peparidsign @ fotopages (saya adore crumble dan design manik taburnya), izan72 (dan menceburi ruang sulaman benang nampaknya), larrabeadsloverdan lain-lain (maaf saya tidak dapat menyebut nama2 yang saya terlupa). Karya mereka cukup memberikan saya inspirasi yang banyak. terima kasih semua. Saya pohon untuk saya gunakan ilham anda untuk karya saya... dan saya doakan anda semua terus dikurniakan ilham dari NYA.

Dunia juga dikejutkan dengan kehilangan Mikhael @ Micheal Jackason pada 25June2009. Semoga rohnya ditempat di dalam golongan orang2 yang beriman. Al FAtihah.

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More