Thursday, January 21, 2010

chenta hati




Salam semua....

Tahun baru, azam baru walaupun tak da azam ataupun ada azam yang tak pernah dicapai, buat2 je ada azam baru sempena tahun 2010 he he.

Azam saya tahun ni dan seperti tahun2 dulu dan yang sewaktu dengannya adalah 'HAKUNA MATATA' . sapa pernah tengok cita lion king mesti tau apa dia hakuna matata....

HAKUNA MATATA - kalau diapplykan rasanya boleh hilangkan stress, hepi skit dan hidup lebih rilex.

berbalik pada BLING BLING saya. doa saya dan doakan bersama saya ya... agar saya dikurniakan lagi dengan ilham-ilham yang memberansangkan dan umphh. dan saya boleh share the idea dengan anda semua ya. Ad hoc request dari loyal customer, kena siapkan dalam masa 4 hari katanya nak hadiri majlis persaraan gurubesar di sekolahnya. baju baru siap, then nak buat beads. 'Menanah' akak nak cari idea (pinjam ayat kak mah - gali) last2 setelah campur tolak darab bahagi nilah hasilnya
Alhamdullillah sementelah dah habis exam dan tengah dok 'melenggak' (nak tau apa maksud ayat ni, pi cari orang Kedah @ penang untuk sessi alih bahasa)... ni boleh jugak buat hilang boring. Lagipun tgh cari idea nak masuk contest fdtim mac nanti.
pepun jom layan bling bling ya!

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More