Tuesday, February 9, 2010

Tadaaaa...

Salam buat semua,

Terima kasih atas kunjungan anda. hmm cuti perayaan tahun baru cina makin hampir, mungkin ada yang merancang pulang ke kampung, tapi bukan saya he he. jadi kalau ada sesiapa yang tidak pulang ke kampung seperti saya, jom join bengkel sehari jahitan manik bersama saya.

Ada tawaran menarik buat penganjur atau yang dapat mengumpulkan sekurang2nya 4 orang. sila hubungi saya melalui sms atau email atau facebook - bling bling .

bercakap mengenai bengkel jahitan manik, saya paparkan hasil jahitan student saya, yang semakin rancak menjahit. beliau yang memang sukakan bling bling, cepat belajar. cuma perlu terus praktis then tak ada masalah dah. sisik ikan dia kemas dan pandai menyelitkan stone untuk mendapatkan satu rekaan yang lain dari yang lain. Good Job!

till then sebelum saya berceloteh lagi di lain masa. let's enjoy her 1st bling bling touch!


Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More