Tuesday, July 20, 2010

Kurung crepe silk


Salam semua,

Saya mengambil kesempatan untuk mengucapkan selamat menyambut bulan ramadhan. mungkin terlalu awal, namun saya rasa tidaklah menjadi sesuatu yang janggal untuk saya ingatkan diri saya yang baru terkial-kial menganggatikan puasa, ha ha suka buat last minute. padan muka saya!

macamana persiapan raya tertamanya persiapan baju. saya rasa kesemua tailor yang tersohor awal2 lagi telah tutup buku tempahan. ho ho saya tak cari lagi pun kain nak dibuat baju... alahai baju siap lagila nampaknya tahun ni. Dah lah tahun lepas, tailor saya tak sempat nak jahit, tapi tak pa, barang yang lepas jangan di kenang.... hu hu

saya mendapat request dari seorang teman. pada mulanya saya tak sangka yang dia boleh membuat permintan cepu gangsa (bagai bidalan Abby Fana - sinar FM). tapi rezeki jangan ditolak kan. lagi pun rasanya permintaannya tak mengganggu tugas saya sebabgai pekerja, pelajar mahupun pejahit manik.

pada teman2 yang masih belum dan tak akan sempat menempah baju untuk raya tahun ni, sila silakan menjamu mata dengan koleksi ZAZA yang menampilkan bajung kurung crepe silk dan japanese silk.

kalau berkenan, boleh hubungi saya. CEPAT CEPAT sebleum habis direbut!

Material: Crepe Silk with full lining, beaded and embroidery
colors: red, purple, green, light brown
saze: S, M, L, dan XL
price: RM289 INCLUDING postage (normal price RM319)


Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More