Wednesday, July 14, 2010

Waiting list

Salam buat semua.

Dalam mengejar masa dan melewati hari hari yang pantas berlalu, saya mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan ribuan terima kasih atas segala bentuk sokongan yang diberikan pada saya sercara langsung mahupun tak lansung.

segala bantuan dan dorongan ini membuatkan saya lebih teruja dalam menjalani hidup seharian. walaupun kehidupan ini tak selalunya menjadikan keceriaan, namun hanya kita sahaja yang boleh memilih apakah arah kita.

menjelmanya bulan Ramadan tahun ini, saya mengambil kesempatan untuk memohon maaf dan ampun atas segala kekhilafan saya. Moga Ramadahan kali ini memberikan kita rahmat dan rezeki yang melimpah ruah.

selamat beribadat dan selamat ber'bling bling'

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More