Sunday, October 17, 2010

today...

hmmm melalui fasa-fasa kehidupan seharian adakalanya memerlukan tuntutan kesabaran yang jitu. Tak hairanlah, ada maksud yang terlindung disebalik kata-kata 'sabar itu sebahagian dari iman'...

Saya mengaku yang saya hanya insan yang lemah. saya cuba untuk menjadi lebih baik. kalau bukan untuk orang lain, untuk keluraga saya, dan juga untuk diri sendiri. Segala kekhilafan adakalanya bukan sengaja. tapi mungkin juga Allah memberikan saya peluang untuk belajar dari kekhilafan itu...

Saya sedar, saya bukannya sepenuhnya diterima. Barankali yang menerima saya hanya terpaksa, atau ingin menjaga hati. Namun apapun niat mereka, saya mengucapkan terima kasih atas kesempatan yang diberikan pada saya untuk terus menongkah badai dan ranjau seharian.

saya optimis, saya yakin dan saya tahu, Allah menguji hambanya yang disayangi. ...

Take care sahabat semua... keep on bling bling

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More