Tuesday, August 9, 2011

I did it !!

Alhamdullillah, syukur ke hadrat NYA dan dengna izinNYA saya dapat menghabiskan pengajian saya.
TErima kasih banyak2 buat suami, Fauzi Dar, Naufal Fiqri, Naufal Eimran Fauzi, bonda Zakiah Hashim atas kesabaran dan sokongan yang tak jemu jemu di berikan pada saya.

Tak lupa juga pada teman-teman: Huzaina Hashim, Najwa Jai, Has Mokhtar, Hairon Bin Imam, Eyna Ahmad, Izzaty Fitri - maaf jika saya tak tertulis nama anda semua di sini. Anda semua adalah kenangan terindah bagi saya. Mengajar saya erti hidup dalam cara anda tersendiri dan mematang saya.

Buat pensyarah: Dr Noreha, Dr Aniza Che Wel, Dr Zaleha, Prof Jaafar, Prof Saleh, Prof Ezani, Dr Aisha Omar, Dr Atiqah, Dr Mohd Adib, Dr Rusmah, Dr Maznah, En Mohsin, En Mohd Syukri, AKAD, dan semua pensyarah yang mencurahkan ilmu buat saya, Moga ALLAH sahaja yang membalas jasa baik Dr semua.

Buat keluarga: Kay Darus, Fazli, Kak Tam dan keluarga, Kak Tan dan keluarga, Abg Che Di dan keluarga, Cop sekeluarga, Jaja , Epi, Anis, Julie, Anis Shah dan semua keluarga terima kasih atas sokongan anda.
Pada rakan2 yang jemput kenduri, open house, house warming, yang tak dapat saya hadiri sepanjang 4 tahun lalu, maaf ya, kalau jemput masa depan nih Insyaalah saya hadir.
Macam bagi speech menang Oscar pulak he he

apapun congrats to my self... finally I DID IT!! ALHAMDULLILLAH

Thank You!
I really appreciate you,
Your helpful, giving ways,
And how your generous heart
Your unselfishness displays.
I thank you for your kindness,
I will not soon forget;
You’re one of the nicest people
I have ever met.
By Joanna Fuchs


Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More