Sunday, September 4, 2011

Bengkel Sehari Jahitan Manik

Salam Semua...

Mungkin ada yang tahu, dan mungkin ada yang tidak ambil kisah mahupun yang baru tahu.

  • jika anda tidak tahu dan mahu belajar
  • jika anda sayangkan duit anda dari membayar tempahan yang makin melambung
  • jika anda memang orang yang sukakan hasil kerjatangan sendiri
  • jika anda MAHUKAN PENDAPATAN LEBIH
makanya, anda seharusnya menyertai saya di BENGKEL SEHARI JAHITAN MANIK pada bulan October 2011, lokasi: Kuala Lumpur.
Anda boleh menghubungi saya melalui:
  1. mobile: 019-3581410
  2. email: blingblingbeady@gmail.com
  3. facebook: Bling Bling

Sila hubungi saya untuk mengetahui kekosongan tempat. Tempat boleh dikhaskan sehingga minggu terakhir sebelum berlangsungnya kelas dengan menghubungi saya melalui SMS @ email. Walau bagaimanapun tempat tersebut tidak dijamin sehingga bayaran diterima sepenuhnya.

Deposit dimasukkan ke akaun saya (butir akaun diberikan melalui email @ sms). Sebaik sahaja bayaran dibuat, sila hubungi saya untuk saya berikan butiran kelas selanjutnya. Pemulangan deposit / bayaran sekiranya saya terpaksa membatalkan kelas. Deposit hanya dipulangkan sekiranya peserta mencari pengganti beliau.

Bayaran termasuk:
  1. 20 jenis jahitan sulaman manik dan labuci
  2. peralatan jahitan seperti manik, gunting, kain, dan benang.
  3. Makan tengahari dan minum petang disediakan.
  4. nota diberikan
  5. sijil diberikan pada akhir kelas
  6. khidmat nasihat dan teknik jahitan manik
  7. panduan memilih warna manik dan panduan meletak harga
cepat, tempat terhad

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More