Friday, September 2, 2011

eid mubarak 2011

Assalamualaikum para sahabat...

Minggu pertama raya kiranya belum terlambat untuk saya mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir Batin.

Salam penuh takzim dari saya sekeluarga atas segala perhatian yang diberikan buat saya dan perjalan manik saya. Mungkin dalam waktu waktu sebelum ini, ada kiranya saya membuat kesalah yang secara sedar mahupun tidak, saya pohonkan kemaafan dari anda semua. Doa saya agar kita semua dipermudahkan ALLAH SWT segala urusan dan dapat menikmati lagi Ramadhan dan Syawal yang mendatang dengan penuh ketakwaan dan kegembiraan..


Biar kulit segelap

asalkan hati sesuci

biar iman sekental

jangan senipis

biar jiwa selembut

senyumlah semanis

agar Lebaran yang disambut lebih bermakna...


Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More