Friday, October 21, 2011

FTIMDC Pertandingan Piala Sulaman Manik Kristal2010

Salam buat semua.
Dalam proses mengemas kini external hard disk, terjumpa kembali busana yang saya sulam khas untuk pertandingan Piala Sulaman Manik Kristal 2010 FTIMdc kali kedua.
Busana ini sebenarnya merupakan penyertaan sulung saya dalam menyertai pertandingan seumpamanya. Kalau mahu dibandingkan dengan penyertaan lain, saya agak jauh ketinggalan terutamanya
dalam teknik sulaman benang. Saya tidak mempraktikna teknik yang sebenar dalam sulaman tersebut. Belajar hanyalah melalui buku, maka inilah hasilnya. namun apapun saya mendapat ilmu baru untuk kegunaan saya masa depan.
buat semua salam sayang buat anda. Keep on bling bling

In the process of updating my external hard disk, I stumbled back embroidery dress specially designed for 2nd FTIMdc Embroidery Beads Crystal Cup 2010.
This Kebaya is actually my first participation in such competition. If I want to compare with the other entries, I'm quite far behind especially in thread embroidery techniques. I am not applied the actual techniques and just learn it through the book, and the outcome as is you all can see.  But whatever it is, I get new experience through learning and participating.
For all, till then keep on bling bling ya!








Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More