Sunday, August 24, 2008

bersua lagi... Assalamualaikum


Sebelum saya meneruskan coretan saya, saya ingin mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan SELAMAT MENYAMBUT HARI KEMERDEKAAN YANG KE51 dan juga SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN AL MUBARAK. Semoga segala amalan kita diterima ALLAH dan ALLAH melimpahi rahmat buat kita semua di seluruh dunia.

Dikesempatan ini juga, izinkan saya memohon maaf diatas segala kesilapan dan kesalahan saya, samada yang sengaja atau tak disengajakan.

oklah, kali ini saya paparkan lagi satu karya saya yang saya pinjam idea dari Glitters hidayah from htp://noramanik.foropages.com saya ubah sedikit di sini dan di sana, busana Kak Bad yang memang menggemari manik tabur (rasa saya) dan kali ini juga dia meminta di jahit manik tabur dan meminta agara saya melabuhkan sikit di bahagian dada ke bawah,. katanya kalau memakai tudung, tak nampak pulak.

Saya namakan karya ini SEniman (he he nak letak seniman bujang lapok, nanti kena claim royalti lak). dalam menyiapkan karya ini saya menonton seniman bujang lapok. ketawa sorang sorang di pagi hari... tapi sememangnya karya Tan Sri Dr P. Ramlee takkan pudar sampai bila bila. saya harap karya saya juga sebegitu, dan terus dikurniakan idea idea dari ALLAH SWT.

terima kasih buat para viewers yang sudi menjenguk blog dan fotopages saya ini. Enjoy and keep on bling bling yer!!

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More