Wednesday, August 6, 2008

Aurora






hi bertemu lagi...
just another day of life. but i always remind my self, don't ever take things for granted. kita tak tahu bila noktah kehidupan kita akan berakhir. do the best in every thing that you do. usaha, tawakal, ikhlas dan redha.
buat teman teman, sekiranya saya ada menguris hati anda dengan tulisan saya, atau ada yang tak menyenangi karya anda di ambil oleh saya, saya pohon maaf. selebihnya saya minta halalkan dan sekiranya ada yang mahu memohon gantirugi, silalah hubungi saya. Insyallah saya akan ikhtiarkan. dan kepada teman beaders yang karyanya saya guna untuk rekaan saya, saya pohon halalkan yer. moga Allah terus limpahkan idea dan kesihatan serta dimurahkan rezeki pada anda semua termasuklah teman lain yang sudi mengunjungi blog dan fp saya.

kita bersua kembali dengan satu lagi karya saya. baju kepunyaan seorang staff saya. dia memang sukakan blingbling tapi tak nak so galm. jadi saya hasilkan sebegini. Alhamdullilah dia senang dan sempat wat promosi bergerak pulak untuk saya. Thanks dik. moga dia juga terus berjaya dalam hidupnya.

selamat menjamu mata yer. till then keep on bling bling yer!!



Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More