Wednesday, October 8, 2008

erra dan awie




filem tragedi oktober dilakonkan bersama antara erra dan awie. dan filem ini rasanya satu-satunya erra tidak menggunakan rambut palsu. he he tapi erra memang ayu walau tanpa wig. matanya sepet sikit dalam filem ni.

he he baju anak kak bad, saya hadiahkan padanya tanpa sebarang bayran, mungkin jugak untuk compliments pada ibunya yang tak jemu jemu menghantar bajunya pada saya. kali ini saya gunakan lagi bunga sequine dan manik untuk dibuat tangkai dan manik dan sequine kecik untuk daun. di bahagian leher, saya jahitkan manik tali air sepertimana tangkai dihujung baju.

moga adanya paparan yang serba sedikit ini, dapa membuatkan para viewers terutamanya Jena (teman baik saya) yang selalu komplen saya tak mengupdate blog dan fotopages saya. sori dear, aku betul betul mengejar masa.

nantikan gambar baju saya sendiri dan baju emak yang hanya saya siapkan pada raya ke empat!

till then keep on bling bling!! Assalamualaikum.

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More