Wednesday, October 8, 2008

madu 3

Madu 3 antara filem P Ramlee yang menjadi favorite saya. yang paling best part apek pegang bendera duduk mengcangkung diatas jambatan. 'idup pun susah, mati pun susah" mmm itulah , siapa yang makan cili, dialah rasa pedasnya. madu 3 dan baju kali ini berkaitan kerana, bunga di bahagian badan, saya jahitkan tiga kuntum dan di astro prima, sepanjang bulan syawal, menayangkan filem2 P ramlee. Menjahit bertemankan astro prima !

satu lagi, jahitan yang mahu saya kongsikan dengan anda. Baju yang dihantar pertengahan bulan RAmadhan. Mulanya saya agak confuse, kerana dia mahukan highlight dibahagian badang tapi baju sudah disulami dengan batu. saya menggunakkan manik dan sequine dibuat bentuk bunga teratai. di tangah bunga saya letakkan pearl kecik. saya buat 'carik-carik' di sekitar bunga dan urat daun. Dibahagian lengan, sekali lagi saya buatkan manik beriring dan letakkan bunga dan urat daun manik.

happy viewing dan keep on bling bling !!

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More