Wednesday, October 8, 2008

Roda-roda KL


Hmm selamat menjamu mata rekaan saya kali ini. hmm saya upload antara karya saya sempena bulan Ramadhan sekali gus dalam masa 1 hari. saya curi masa tidur saya... he he he. Roda roda Kl rancangan drama siri yang ditayangkan di TV2, selalu saya melihat info, tapi belum berpeluang untuk mengikutinya, lagipun ianya ditayangkan dilauran RTM. so repeating he he he.

Jahitan saya memang tak sebanyak para teman beaders lain, sengaja saya limitkan untuk memberi ruang pada diri sendiri. Saya masih baru, mungkin tak bijak lagi untuk membahagikan masa untuk 4-5 kerja sekali gus. Tapi tak salah mencuba kan.

Baju ni kepunyaan kak bad. mmm baju agak lembut namun Alhamdullilah senang untuk saya jahit. Permintaannya untuk diletakkan sedikit manik dibahagian badan dan juga di hujung lengan. Saya meletakkan sedikit 'stone'. Dihujung lengan saya jahitkan manik beriring dan di tambah dibahagian atas stone dan manik sikit.

keep on bling bling yer!!

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More