Wednesday, October 8, 2008

anak mummy

Sengaja saya namakan karya saya kali ini anak mami. SEkali lagi , tuan empunya bukan anak mami. teman office yang berasal dari Kelantan, putih melepak dan kecil molek orangnya. Pertama kali dia mencuba jahitan manik bersama saya.

pilihan warna dan design ditentukannya sendiri. tapi dia tidak cerewet sebenarnya. Pada mulanya dia mahukan jahitan V shape, tapi bertukar saat akhir. Saya tak kisah, asalkan pelanggan senang dengan jahitan saya , apatah lagi saya belum lagi mula menjahit.

Alhamdullilah, baju ini saya disiapkan dan saya serahkan pada hari terakhir dia bekerja sebelum mula bercuti raya. Hee hee dia risau, sampaikan dia terusan mengingatkan saya agar membawa bajunya. Hmm dia berpuashati dengan hasilnya. manik beriring dua lapisan dihujung lengan.

keep on bling bling yer!!

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More