Friday, March 27, 2009

Bling Bling Chenta





Bling Bling Chenta.... memang saya sudah jatuh chenta tatkala kali pertama saya melihat hasil nukilan guru saya, Nora. cantik sangat. terfikir, mesti mahal jugak upah ni, mesti susah nak buat ni etc etc all sorts negative thinking ada pada saya.

tapi setelah saya mengikut kelas beliau, nah... inilah hasilnya. walaupun tak setanding sifu, tapi saya akan tetap teruskan kersatangnan saya dalam bidang beading ni.

busana milik sister in law saya yang sudah lama saya peram. bukannya sengaja tapi tak der ilham. sementelah tuan empunya baju tidak menggesa, saya agak bebasuntuk mencorakkan busana nya.

kepda Nora dan Lily, thanks for teaching me. for other viewers, keep on bling bling ya!
take care!

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More