Friday, April 10, 2009

FTIMdc Annual Dinner


Tanggal 04 April 2009 berlansung buat julung kalinya Malam Pertandingan Sulaman Manik Kristal FTIMdc dan sempena meraikan ulangtahun ke 10 FTIMdc.
Saya sempat menghadiri majlis gemilang tersebut tapi buat masa yang singkat. Jauh disudut hati, memang teringin nak joint pertadingan lewat dikhabarkan oleh sifu Nora, tapi masa yang mengekangkan dari memenuhi harapan. mmm bukan rezeki saya lagi tahun ni.
Tak sempat mengenali ramai beaders yang datang dengan lebih rapat. yelah, kebanyakkan hanya berbual di alam cyber, tapi bila tiba masanya, tak dapat beramah mesra. mungkin rezeki akan lebih memihak pada saya tahun depan.
Malam tu, Izan72 (thanks sebab izinkan saya copy paste gambar and for kak beauty), Kak BeautyNtheBeads (galm betul malam tu), Mosheeda, Roza(jumpa lagi kita kan), ija, kak pepari (tak sempat sembang pun) dan semuanya hadir memberikan support buat salah sorang wanita yang berjasa pada wanita-wanita Malaysia khasnya - Puan Rosita Jaafar.
Sifu saya, Nora Manik dan Lliy yang jelita malam tu, good job. Meriah betul malam tu walaupun saya tergesa-gesa balik tanpa mengetahui keputusan malam glamz.
Buat peserta2 pertandingan, tahniah dan ini satu titik tolak buat kita untuk lebih berkreativiti pada masa depan. Insyaalah, kalau ada rezeki dan ada kelapangan teringin jugak nak join tahun depan.
till then, buat anda semua, take care and keep on bling bling ya.

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More