Sunday, October 25, 2009

Salam Aidiladha


Salam buat kesekian kalinya.

Saya menyusun jutaan maaf kerana kesibukan harian menyebabkan saya tak dapat meneruskan beberapa agenda yang telah disusun rapi. Setelah di kaji dan dinilai, saya rasakan kelas jahitan manik hanya akan dapat saya adakan selepas saya tamatkan pengajian saya semester ini yang Insyaallah dalam tahun depan bulan Januari @ Februari 2010(hu hu lama tu kan)...
beading works still on the go but tak semeriah hari raya. boleh katakan saya menjahit sekarang hanyalah untuk tempahan rapat sahaja. (dah macam tak cukup tangan sekrang ni... terkejar kejar) mmm kesibukan di office dengan projek upgarding system, anak2 yang mahukan perhatian, kelas yang sememang memenuhi agenda hari minggu....

Maaf buat semua dan sekiranya saya tidak sempat meng'update' apa-apa sehingga kedatangan Hari Raya Aidiladha, sekali lagi saya susun sepuluh jari memohon ampun dan maaf ya. SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDILADHA.

Kepada teman - teman bloggers mahupun pengunujung yang akan menyambut Panggilan ke Makkah dan Madinah menunaikan fardhu haji, Saya doakan agar agar anda dikurniakan haji yang mabrur, sihat dan dapat menjalan ibadah dengan lancar dan sempurna dimana saja anda berada.


kepada teman yang sudi singgah, saya sudahi dengan serangkap pantun.... till then keep on bling bling ya!


nasi lemak buah bidara

masak bersama sambal tumis

sepuluh jari disusun bersama

salah dan silap harap dimaafi.


Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More