Thursday, November 12, 2009

Salam

b
busana kak bad dengan lingkaran kasih vs GOODY





tudung eykin - ilahm dari beauty n the beads (yang makin mantopp)





busana T.A yang mahu dilakarkan bagai BLING BLING BUBBLE... alahai material, gerun betul!





busana teman kak Bad...


Salam buat semua yang sudi melayari blog saya.

Dalam kesibukan mengejar kelas dan exam mid dan final bulan depan, upgrading system di office, saya diberikan kekuatan oleh ALLAH SWT ntuk menyiapkan beberapa helai (tak banyak sangat pun...) busana teman lama mahupun yang pertama kali berurusan dengan saya. Alhamdullillah.

Buat Kak Bad, yang tak jemu jemu mahu saya menghiaskan busananya - kali ini saya jahitkan patern lingkaran kasih dan saya tukarkan namanya sebagai BLING BLING GOODY, teman beliau yang 'pending' lagi 2 helai busana(Insyaallah deliver next week), dan T.A yang baru saya kenali yang mahu saya hiaskan bagai BLING BLING BUBBLE cuma kerisauan beliau takut mengelebeh di sebabkan materialnya dari chiffon yang nipis namun cantik.

Buat anda semua para pelayar internet, let's view it and till then keep on bling bling ya!

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More