Wednesday, December 9, 2009

bling bling class

Salam Semua...


saya in the midst menyiapkan diri untuk menghadapi final exam this month and early next month (wish me luck kay). dalam pada itu ada jugak menyelitkan satu dua tempahan yang tak sempat lagi untuk saya masukkan di sini.



dalam pada itu juga, ada yang bertanyakan tentang kelas jahitan manik.



saya dengan sukacitanya ingin mengumumkan saya akan adakan kelas jahitan manik bermula bulan jan, feb dan mac tahun depan sempena cuti semester saya. jadi buat teman2 yang sudi untuk menyertainya dialu-alukan. Sms atau email sahaja kepada saya.



berita baik buat teman yang ingin saya adakan kelas di tempat anda. sekiranya anda dapat mencari peserta sebanyak 8 orang , ada hadiah menarik buat anda.



hurry, grab this oppurtunity and till then keep on bling bling ya!

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More