Friday, July 1, 2011

salam.




Bertemu lagi sahabat.



Koleksi busana terbaru ini sebenarnya telah lama saya simpan. Saya juga mahu memulangkan busana namun ditolak oleh tuan empunya. Maka berjaya saya siapkan walaupun pada akhirnya busana ini tidak juga menjadi milik sebenar empunyanya. Keloksi ini campuran manjalara dan bling bling bubble.



rasa sedih, sayang dan berbaur, namun itulah pengalaman yang tak akan dapat saya beli dari mana2 pun. Pengajaran yang saya lalui bukan sedikit, dan ini memberikan saya pelajaran yang bermakna. Namun, saya memberikan kredit pada semua teman dan sahabat yang sabar dan sabar dengan saya. Insyaalaah, saya berdoa agar selepas ini semuanya dipermudahkan Allah. Amin.



till then, keep on bling bling ya!

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More