Wednesday, September 28, 2011

I am officially graduated from Malaysia National University (UKM)

Alhamdullilah.

Syukur ke hadrat NYA yang memberikan saya kesempatan untuk mengecapi antara saat indah dalam kehidupan saya. Setelah lebih kurang 4 thaun, saya berjaya menggenggam segulung ijazah. Nyatanya usia memang bukan penghalang, apatah lagi halangan mahupun rintangan. Yang penting segala usaha dan fokus kita diiringi dengan doa dan tawakal kepada NYA.

Terima kasih buat semua yang secara tak langsung dan langsung terlibat dalam perjalanan saya sebagai seorang siswi. Buat semua sahabat yang sabar menunggu busana mereka disiapkan dan mengikut masa saya, terima kasih atas keperihatinan dan sokongan anda.

Buat semua, sekali lagi terima kasih kerana tak jemu untuk mengunjungi blog saya selama ini, Teruskan mengunjungi kerana ankan ada sesuatu buat anda !

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More